Diana hercegnő adta az inspirációt a Lush legnépszerűbb arckrémjéhez

November 16-án indul a Netflix ‘The Crown’ című sorozatának új, és egyben záró évada, amely Lady Diana történetét meséli el.  És ez hogy jön ide? A legtöbben nem is tudják, hogy a Lush Gorgeous nevű arckrémjét a néhai Diana hercegnő és a Lush egyik alapítója közötti találkozó ihlette.

Mark Constantine, a Lush vezérigazgatója és társalapítója akkor találkozott Diana hercegnővel, amikor régi cége, a Constantine & Weir volt a The Body Shop beszállítója, ellátva a The Body Shopot később bestsellerré váló termékeikkel. Diana hercegnő meglátogatta a The Body Shop főhadiszállását, ahol Mark vezette körbe őt. Diana hercegnő és Mark az arcmaszkok használatáról beszélgetett, majd Diana hercegnő megkérdezte Markot, hogyan ápolja a bajuszát!

Mark barátja volt Diana hercegnő sminkesének, és gyanította, hogy Diana hercegnő allergiás volt az ásványi olajra, amely sok kozmetikai termékben, többek között az alapozókban is megtalálható.  Ez vezetett ahhoz, hogy Mark cége, a Constantine & Weir megalkotott egy ásványi olajtól mentes, kizárólag a legkiválóbb összetevőkből készült arckrémet, amely minden ízében méltó egy hercegnőhöz.

Ez 1986-ban történt, amikor a Constantine & Weir nemcsak a The Body Shopnak szállított termékeket, hanem más cégeknek is, amelyek közül az egyik Diana hercegnőnek is adott el bőrápoló termékeket. Ezt a céget később eladták, ám Mark megtartotta az általa kifejlesztett ásványi olajtól mentes arckrém formulájának a jogait.

Mark és Diana hercegnő soha többé nem találkoztak, évekkel később azonban a LUSH Gorgeous néven piacra dobta a krémet, amely a friss összetevők és a hidegen sajtolt olajok tökéletes keveréke, garantálva a maximális hatékonyságot. Az eredmény egy kultikus arckrém lett, amelyért azóta is világszerte rajonganak a vásárlók..

A Gorgeous arckrémről

A Gorgeous egy könnyed, mégis hihetetlenül hatékony arckrém. Kis adagokban, kézzel készül a Lush manufaktúráiban, benne a legkiválóbb hidegen sajtolt avokádó- és olívaolajjal, friss gyümölcslevekkel és gyengéden ápoló virágkivonatokkal.

A friss ananászlé tisztít, míg a gyümölcs-, citrom-, alma- és borkősav természetes módon és kíméletesen hámlasztják a bőrt. A C-vitaminban gazdag friss citrom- és narancslé segít kontrollálni a kifényesedést és eltávolítja az elhalt hámsejteket, míg a narancsvirágméz táplálja és nyugtatja a bőrt, hogy az csodálatosan puha legyen.

Az organikus ligetszépe-olaj emellett regenerálja és ragyogóbbá, míg a neroli illóolaja selymessé teszi a bőrt, ellenállhatatlanul finom virágos-citrusos illattal ruházva fel.

A termékformulák megalkotása a Lush-nál

A termékformulák gondos megalkotása jelenti a Lush hajtóerejét. A cég közismert arról, hogy saját maga találja fel és gyártja a termékeit, és bár szórakoztató és ötletes kreációi világszerte híresek, valójában semmi sem fontosabb a cég számára, mint a formulák hatékonyságának biztos tudata.

“Hosszú ideje foglalkozunk termékek készítésével, és tényleg nagyon igyekszünk. És ez a lényeg – nem vesszük félvállról az emberek bőrét, amikor valaki bizalmat szavaz neked, akkor érzed a dolog felelősségét. A Lush-nál termékfejlesztők irányítják a céget, ami teljesen példa nélküli. Ez a mi művészetünk, az, amihez a legjobban értünk” – mondja Mark Constantine, a Lush vezérigazgatója és társalapítója.

Tudtad?

● A Goergeous a Mark Constantine és Helen Ambrosen társalapítók által eddig elkészített kb. 10.000 formulából a 4.328. darab.

● A Gorgeous név (magyarul gyönyörű, csodálatos) akkor született, amikor a feltalálók a végső formulát tesztelték. “Oh, csodálatos!”, kiáltottak fel, a név pedig megmaradt!

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.