Naomi Campbell a H&M Párizs inspirálta őszi kampányának az arca

A H&M büszkén rántja le a leplet a Brasserie Hennesről legújabb kampányfilmjében. A Brasserie Hennes egy kitalált divatcélpont, ami magába foglalja Párizs ikonikus Brasserie kultúráját, ahonnan a legélvezetesebb végignézni, ahogy Párizs varázslata kibontakozik. Mindenki meg van hívva, hogy a szabad ég alatt ülve végignézze az utcákon zajló kivételes stílusparádét. A Brasserie Hennes a Hôtel Hennes univerzumából tovább lépve ígér új kalandokat. Itt a divat mindenkinek szól és bármi megtörténhet.

Naomi Campbell játssza a párizsi divatbennfentest, akihez kíváncsi turistaként csatlakozik a Brasserie Hennesben a modell Jill Kortleve, aki épp most érkezett a divat fővárosába. Kávéval a kezében Naomi és Jill végignézi, ahogy a többi szereplő, a Young Emperors alkotópárosa, a modell Jordan Barrett és Paloma Elsesser, valamint az influencer ikrek Molly és Reese Blutstein végiglépked a macskaköves utcákon a H&M őszi-téli kollekcióinak legmenőbb darabjaiban. A Bardia Zeinali által rendezett kisfilm mindenki számára divatinspirációt nyújt.

„Megtiszteltetés együttműködni a H&M-mel ebben a kampányban, amit egy olyan város inspirált, ami ennyire közel áll a szívemhez. A divat mindenkinek szól, és csodálatos azt látni, hogy ez a kampány is ezt erősíti.” – mondta Naomi Campbell.

Az őszi-téli kollekció a párizsi stílust testesíti meg: klasszikus, magabiztos és jól variálható. A városi darabok, mint a miniszoknyák, az elegáns kabátok és csizmák (a westerntől a térdcsizmáig) mind-mind elengedhetetlenek. A narancssárga különböző árnyalatai, a piros és a burgundi harmonizál a kockás stílusokkal, valamint megjelennek a kollekcióban a csillogós kiegészítők, a vászontáskák és a vastag, látványos kötöttek is.

“Üdvözlünk a Brasserie Hennesben: a képzelet fantasztikus világában, ahol az őszi-téli kollekcióink darabjai csak úgy ragyognak. Izgatottan várjuk, hogy elhozzuk Párizs csodáit a H&M üzletekbe és megosszuk ezt veletek.” – mondta Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatívtanácsadója.

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.