A fenntartható divat új frontvonalai

A Buy Better, Wear Longer kampány ebben a szezonban még egy lépést tesz a fenntartható jövő felé, amikor a Levi’s® bemutatja KATA SZEGEDI-vel közös együttműködését. Az egyik legtehetségesebb hazai dizájner duó, Kata és Dani egy upcycling lencsén keresztül nézve gondolt újra darabokat, ezzel egy második életet adva nekik. Az öltözetek megmutatják, hogy milyen lehet a szezonokon átívelő felelős divattervezés.

Kata Szegedi számára a kollaborációk, az együtt gondolkozás, az új élmények beépülése a kollekciókba mindig is a tervezési folyamat elengedhetetlen része volt. A Levi’s®-szel való együttműködés keretein belül Kata és Dani két teljes öltözéket tervezett, amelyeket a márka archívuma és a Levi’s® mindennapi viseleteinek lazasága inspirált.

A dizájnt ihlető darab Kata Szegedi legendás Roads nadrág textúrája volt – ezúttal újrafelhasznált farmerdarabokból készült, pontosan kiszámítva, hogy a szobrászati formában minden egyes apró darabnak helye legyen és nem keletkezik hulladék.

A játék a színekkel és a különböző farmeranyagok textúrájával a kabátokon is folytatódik, különleges patchworkszerű hatást eredményezve. A női és a férfi öltözékek kapcsolódnak egymáshoz, egy különböző tónusokkal és vonalakkal, egy éles vágással és az új kezdet jelével folytatott kísérletben.

A kollaboráció a 2022-es Tavasz-Nyári Kata Szegedi divatbemutató záró öltözékeiként debütált október 16-án a Budapest Central European Fashion Weeken.

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.