Kijött Millie Bobby Brown első saját kollekciója!

Millie Bobby Brown brit színésznő “florence by mills” névre keresztelt márkájának első divatkollekciója az IMG kreatív ügynökség közreműködésével debütált. A 76 darabból álló kollekciót a „florence by mills” márka alapértékei ihlették, a ruhadarabok kényelmesek, extravagánsak, és a jóérzést hivatottak közvetíteni.

Összességében az új nemzetközi kollekció játékos, de mégis érett személyiséget tükröző ruhadarabokból áll, amelyek Millie egyéniségét közvetítik. A kollekció fő célja a pozitivitás és a jókedvre derítés, valamint a magabiztosságra és az önkifejezésre való bátorítás a hétköznapokban.

Millie Bobby Brown és az ABOUT YOU együttműködésével két közkedvelt és jól ismert márka egyesül, amely garantáltan nagyot szól a ruházati termékeket forgalmazó piacon. „Büszkék vagyunk a két márka közötti fantasztikus szinergiára, és egy igazi kiváltság, hogy a „florence by mills” exkluzív partnerei lehetünk a márka divatiparba való átültetésében. Sok éves tapasztalatunkkal erős partnerek vagyunk Millie oldalán, együtt egy kiemelkedő kollekciót terveztünk nemcsak a Z generáció számára, hanem azoknak is, akik szeretnek kísérletezni a ruhákkal és a különböző stílusokkal” – hangsúlyozza Sofia Hagemeier, az ABOUT YOU exkluzív együttműködésekért felelős vezetője. 

A “florence by mills” a co-branding projekt első divatkollekciója. Az őszi-téli kollekció darabjai kellő kifinomultsággal rendelkeznek ahhoz, hogy bármilyen alkalomra viselhetők és kombinálhatók legyenek. A kollekció minden darabja a sikkes és a kényelmes, játékos darabok tökéletes ötvözete, amelyben jellemzőek a pasztellszínek, a fehér, a fekete és a barna. A ruhák megalkotásakor az volt a cél, hogy mindenki kényelmesen, de mégis különlegesnek érezze magát bennük.  „Mindenkinek a saját értelmezése szerint kell meghatároznia a szépség fogalmát, az egyéniség és az egyediség az üzenet minden termékem mögött. A „florence by mills” márkámmal arra szeretném ösztönözni a fiatal nőket, hogy mutassák meg magukat olyannak, amilyenek valójában, és legyenek magabiztosak döntéseikben, hiszen ez segít a pozitív életszemlélet kialakításában. Olyan divatot akartam teremteni, amely nem alkalmazkodik a trendekhez, hanem a saját szabályai szerint működik.” – mondja Millie Bobby Brown.  

A kampányfotózás koncepciója a kollekció gondolatiságát hangsúlyozza: egy játékos, de szofisztikált helyzet ábrázolása, amely a teljes szabadságot jelképezi. A kreatív fotók, amelyek egy festői szépségű londoni golfpályán készültek Millie-ről kissé abszurd helyzetekben, egyszerre csalnak mosolyt a vásárlók arcára és gondolkodtatnak el. A kollekciót Millie bátyja, Charlie Bobby Brown kapta lencsevégre, aki az egész kampánynak egy kissé retró hangulatot adott.

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.