Kávé mellé

Hogy érzitek magatokat a munkahét közepén? Ma még nagyon jó meleg lesz, aztán érkezik egy hidegfront, ami kicsit lehűti a levegőt. Az lenne az ideális, ha nem aggódnánk sokat és kerülnénk a stresszt, hogy a ráncaink se szaporodjanak arcunkon, de mivel ez valahol az élet része így fontos, hogy a megfelelő termékekkel védekezzünk ellenük. Egy közkedvelt magyar ránctalanító termékcsalád megújul, erről is olvashattok lentebb. Csodás szerdát kívánunk!

Időjárás

Az Időkép előrejelzése szerint már többfelé szűrhetik fátyolfelhők a napsütést, és a délután második felében, valamint az esti órákban egy közeledő hidegfront hatására már záporok, zivatarok is kialakulhatnak északnyugaton és nyugaton. Sokfelé élénk lesz a déli-délnyugati szél, majd estefelé északnyugaton már északnyugatira fordul a légmozgás. Reggelre helyenként pára, köd képződhet. Hajnalban 9 és 18, délután 28 és 34 fok között alakul a hőmérséklet.

🆘 Ma napközben még nem várható fronthatás, de az átlagosnál több fokkal melegebb időben melegfrontra jellemző tünetek jelentkezhetnek. Migrén, fejfájás, alvászavarok, gyulladásos panaszok, fáradékonyság és koncentrálási problémák egyaránt előfordulhatnak. A szelesebb tájakon élők körében fokozódhatnak a fejfájásos panaszok. Továbbra is nagy lesz a napi hőingás, ami elsősorban a szívbetegeket és a vérnyomás-panaszokkal élőket viselheti meg. A hűvös hajnali órákban felerősödhetnek a kopásos eredetű izületi problémák is. Reggel öltözzünk rétegesen, mert nagy lesz a megfázásveszély! Szerda este az északnyugati és a nyugati tájakon már hidegfronti hatás fog érvényesülni, így az itt élők ízületi- és görcsös panaszokat is tapasztalhatnak. Fogyasszunk sok gyümölcsöt, zöldséget, és ügyeljünk a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelre!

Névnap: Kornél

Híres születésnapos

Boldog 52. születésnapot kívánunk Stella McCartney brit divattervezőnek! Stella Nina McCartney 1971. szeptember 13-án született az angol főváros, London Lambert negyedében. Édesapja a legendás Beatles tag Sir Paul McCartney, édesanyja a fotós, és lelkes állatvédő Linda McCartney. Stella sok hasonló sztárcsemetével ellentétben nem volt sosem magántanuló, állami iskolába járatták szülei általános iskolás korától kezdve. Meglehetősen korán elkezdett a divattervezés felé kacsingatni. Már 12 évesen megtervezte, és megvarrta első saját tervezésű ruháját, egy dzsekit. A divattervezést a Ravensbourne College of Design and Communication intézményében kezdte el tanulni. 1990-1995-ig pedig a londoni Central Saint Martins College of Art and Design-ban tanulta ki a divattervezés minden csínyát-bínyját.  Gyakornok éveit pedig Christian Lacroix műhelyében töltötte nem sokkal később. 1995-ben befejezte tanulmányait a Central Saint Martins-ban, vizsgakollekcióját pedig szupermodell barátnői, név szerint Kate Moss, és Naomi Campbell prezentálták. Stella első önálló ruhakollekciója olyan elsöprő sikereket aratott, hogy hamarosan a teljes kollekciót felvásárolta a londoni Tokio butik.

Alig, hogy végzett a Central Saint Martinsban, Stella testvérének, Marynek tervezett esküvői ruhát, Alistair Donald televíziós producerrel való esküvőjére, melyre 1998-ban került sor. Stella ekkor már egy éve a párizsi Chloé divatház vezető tervezője volt. 1997 márciusában nevezték ki eme megtisztelő posztra Karl Lagerfeld helyére. Lagerfeld viszont nem volt túlzottan elragadtatva a választástól, nem rejtette véka alá mennyire szkeptikus Stellával szemben. Ennek ellenére a McCartney által tervezett ruhák elnyerték a kritikusok tetszését, és az eladások is felülmúlták a várakozásokat. Miután otthagyta a Chloét, Stella jó barátja, Phoebe Philo lett a vezető tervező.

2001-ben a szintén világhírű Gucci divatházhoz szegődött, ahol a luxuscikk vonalon tervezett darabokat. Első kollekcióját Párizsban mutatták be. Stella és a Gucci együttműködése gyümölcsözőnek bizonyult. 2003-ban debütált Stella McCartney első illata, mely Stella néven került a drogériák polcaira. 2007 januárjában piacra dobta első bőrápoló termékcsaládját, a CARE-t, melynek ismérve, hogy kizárólag természetes anyagok felhasználásával készültek, mint citromfű, sárgabarack, hársfavirág, vagy zöldtea. Hétféle termék fűződik a CARE-hez. 2008-ban önálló márkájának fehérnemű vonalát mutatta be, mely óriási sikernek örvendett szerte a világon. 2010-ben újabb célcsoportot, a gyermekeket célozta meg Stella McCartney Kids nevű kollekciójával. A kollekció darabjai az újszülött korútól egészen 12 éves korú gyermekeknek készültek.

Stella nem csak a divatrajongók érdeklődését keltette fel, hanem világsztároktól is, illetve a filmipartól is kapott már megbízásokat. 2004-ben ruhákat tervezett Madonnának, melyeket a Re-Invention turnéján viselt a pop nagyasszonya. De a skót énekesnő, Annie Lennox nyári turnéjának ruhái is McCartney munkáját dicsérik. 2004 szeptemberében kötött szerződést az Adidas sportruházati céggel. A vonal az Adidas by Stella McCartney nevet kapta, és főleg női sportolók részére készült ruhák, és sporttáskák kerülnek a név alatt kereskedelmi forgalomba. Caroline Wozniacki világhírű dán teniszezőnő gyakran Stella által tervezett tenisz ruhában lép pályára. 2010-ben Stellát bízta meg a GB kreatív igazgatója, hogy tervezze meg az olimpiai és paralimpiai csapat ruháit. Az Adidassal 2004 óta áll szerződésben. 2005-ben a H&M üzletlánc számára tervezett ruhákat, és kiegészítőket egyaránt. Stella célja természetesen az, hogy az általa tervezett ruhadarabok mindenki számára elérhetővé váljanak pénztárcától független. A kollekció olyan elsöprő sikerrel került a boltokba, hogy gyakorlatilag az első napon elkapkodták azokat a vevők. A H&M számára tervezett ruhadarabok sokban hasonlítanak Stella luxuskollekciójához.

Stellát felfelé ívelő karrierje miatt nem egyszer illette az a kritika, hogy világhírű édesapja miatt ilyen sikeres. Az is csak tovább szolgáltatta az okot az alaptalan feltételezésre, hogy kampányaihoz szupermodell barátnőit szerződtette. Stella ezeket persze mindig is tagadta, szerinte Apja nélkül is sikeres tervező vált volna belőle.

Forrás: starity.hu

Még magasabb hatóanyag tartalommal egészülnek ki a kedvelt ránctalanítók!

Még hatékonyabb formulákkal turbózza fel Cell Concept termékcsaládját a Helia-D. A több mint négy évtizedes múltra visszatekintő magyar márka a Hydramax család sikeres tavaszi bevezetését követően idén ősszel a Cell Concept termékvonalat újítja meg: top anti-aging hatóanyagokkal kiegészítve, megújult csomagolásban kerül a polcokra a ránctalanító hatású Cell Concept krémcsalád.

Egy-egy új életszakasz új igényeket hoz magával – változunk, és velünk együtt a bőrünk szerkezete is átalakul. Csökken a kollagéntermelés, lassul a sejtek működése és regenerációja, a bőr pedig veszít feszességéből. Az érett bőr ápolása ezért igényli a még hatékonyabb, komplex anti-aging formulák használatát, és minél több ilyen hatóanyagot használunk, annál hosszabban maradhat fiatalosabb, egészségesebb és feszesebb. Erre az igényre válaszul újul meg idén ősszel a 45+-os korosztályt célzó Cell Concept termékcsalád, amely hatóanyagok sokaságával nyújt megoldást különböző korosztályok eltérő bőrigényeire és problémáira.

„A termékcsalád megújításakor kiemelten fontos volt, hogy megtartsunk minden olyan összetevőt, amely igazán hatékonnyá teszi a Cell Concept termékeket: a bizonyítottan ránctalanító hatású retinolt és növényi őssejt-kivonatokat, valamint a vitaminok kombinációit, és persze megmaradt a krémek kellemes textúrája, illata, valamint gyors felszívódó képessége is, melyeket a vásárlóink kedvelnek. Mindezek ezentúl olyan hatóanyag-együttesekkel is kiegészülnek, mint az újgenerációs ránctalanító peptidek, az intenzív hidratálást biztosító hialuronsav, vagy az anti-aging szempontból jelentős, a pigmentfoltok halványításában is kimagasló niacinamide” – mondta el a fejlesztés kapcsán Budaházy Péter.

A Helia-D ügyvezetője hozzátette, hogy a ránctalanító bőrápolók olyan válogatott, bizonyítottan hatékony összetevőket tartalmaznak, amelyek feszesítik a bőrt, egységesítik a bőrképet, és segítik a sejtek megújulását. Használatukkal láthatóan feszesebb, rugalmasabb, hidratáltabb a bőr. A Cell Concept család minden tagja (ránctalanító krémek és a szérumok) dermatológiailag tesztelt, a krémek kifejezetten gazdag összetételűek. A nappali krémeket a bőröregedés elleni harc részeként a gyártó SPF 20 fényvédelemmel is ellátta.

A termékeket a gyártó Zsédával közösen mutatja be, aki idén szeptembertől a termékcsalád új arcaként jelenik meg Pataki Ági mellett. A megújult Cell Concept család szeptember 5-től elérhető a márka webshopjában, szeptember második felében pedig már a boltok polcain is megtalálható.

Az új logóval és dizájnnal ellátott Cell Concept termékcsalád frissítése csak az első lépés a márka jövőbeli tervei között: a 2023 őszi fejlesztést követően a Helia-D ugyanis a teljes arcápoláshoz köthető portfólióját megújítja, így 2024-ben új arculatot kap a Helia-D Classic, valamint a Botanic Concept család is.

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.