Magyar csokoládékülönlegességgel kényeztetik idén a sztárokat Cannesban

Május 17-én kezdődik a világ legismertebb és legnagyobb presztízsértékkel bíró filmfesztiválja Cannesban. Az eseményt nem csupán a helyszínen, de a világ minden pontján óriási figyelem övezi – amellett, hogy kik viszik haza az esemény fődíját az Arany Pálmát, a megnyitót és a vörösszőnyegen a „dicsőség huszonnégy lépcsőfokán” való felvonulást ugyanekkora érdeklődés követi minden évben. 2022-ben a GHRAOUI Csokoládéház is ott lesz a sztárok között.

A GHRAOUI-i az a megtiszteltetés érte, hogy az idei fesztivál hivatalos ajándékozó partnerének kérték fel a szervezők. Erre minden okuk megvolt, hiszen csokoládéik és kandírozott gyümölcseik mindig különleges ajándéknak számítanak bármilyen alkalomra, és éppen olyan kiemelkedőek, mint az esemény maga. A cannes-i hőségre való tekintettel a GHRAOUI nem csokoládéval készül a filmfesztiválra, hanem a 200 éves damaszkuszi családi recept alapján készített aleppói pörkölt pisztáciával töltött kandírozott sárgabarackokkal. Ez az édesség nemcsak történelmüket, hanem örökségüket is talizmánként hordozza magában, hiszen a sárgabarack Damaszkuszt körülvevő Ghouta régióból származik, ahonnan maga a márka is. A desszertbe való első harapás után nem az átütő cukorsokkot érezzük, hanem az arany sárgabarack friss gyümölcsösségét, amely nem tolakodó a kandírozás ellenére sem.

A GHRAOUI

A GHRAOUI család története egészen 1805-ig vezethető vissza, míg a luxuscsokoládéké 1931-ig, amelyet egy franciaországi látogatás indított útjára. Sadek Ghraoui úgy döntött, hogy megismerteti a minőségi csokoládét a közel-keleti fogyasztókkal, habár kezdetben a csokoládé önmagában nem volt elég csábító a hagyományos arab édességekhez szokott emberek számára. A kézműves csokoládé új csemege és kulináris felfedezés volt. Így minden csokoládédobozba ezüst ollót vagy egy arany levélbontó kést tettek, hogy az embereket az újdonság megvásárlására csábítsák. A siker nem maradt el, amelyet az koronázott meg igazán, hogy II. Erzsébet királynő londoni udvarába is beszállítottak. 2017-ben új fejezet indult a neves Csokoládéház életében, Budapesten kapott újra szárnyakra Bassam Ghraoui üzletember vezetésével. A GHRAOUI több mint két évszádaza elkötelezett híve a minőségnek, kivételes szakértelemmel rendelkezik a kiváló kézműves csokoládé- és cukrászati termékek készítésében, és büszkén mutatja meg szakértelmét márkaboltjában, az Andrássy úton. 

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.