A Levi’s® folytatja a Buy Better, Wear Longer kampányt

A Levi’s® szeptember 21-én elindította a „Buy Better, Wear Longer” kampányának következő ütemét, amely a márka hosszú távú elkötelezettségére épít a divat fenntarthatóbbá tétele és termékek élettartamának meghosszabbítása iránt. A Levi’s® küldetése, hogy segítse a fogyasztókat abban, hogy nemcsak szezonokon, hanem évtizedeken keresztül szeressék  és viseljék farmereiket.

Ennek az erőfeszítésnek a támogatására a Levi’s® egy moziszerű rövidfilmet készített egy Levi’s® farmer szemszögéből, amely egy többgenerációs történetet mesél el: a film a Levi‘s® legikonikusabb dizájnjának, az 501®-esnek az életén vezet végig bennünket. Az évtizedek alatt minden tulajdonosnál kicsit átalakulva, a kor stílusához igazodva az 501®-es ma is ugyanolyan aktuális és hordható, mint az 1960-as években. „A kampány a Levi’s® örökségéről, a tartósságról és a globális közösség erejéről szól. Egy Levi’s® farmer gyönyörűen öregszik, nemzedékről nemzedékre lebilincselő, néhány igazítással és változtatással. Időtlen és sokoldalú, mégis divatos – évtizedtől függetlenül. Ez az üzenet fontosabb ma, mint valaha, amikor mindannyian azon gondolkodunk, hogyan járulhatunk hozzá egy fenntarthatóbb jövőhöz” – mondta Karen Riley-Grant, globális marketing igazgató.

A Buy Better, Wear Longer kampány egyszerre kérés és ígéret. Arra kérik a fogyasztókat, hogy tudatosabban vásároljanak, és keressenek módot arra, hogyan sokszor viseljék, újrahasznosítsák és a lehető legtovább megtartsák ruháikat, mielőtt továbbadnák a jövő generációinak.

A márka elkötelezett amellett, hogy minden fronton folytassa a munkáját, hogy felelősen gazdálkodjon az általunk használt természeti erőforrásokkal, hogy a tervezési és gyártási platformjain innovációt hajtson végre, hogy fenntarthatóbbá váljon, és hogy a körkörösebb termékek és gyakorlatok felé haladjon. Az éghajlat, a fogyasztás és a közösség áll a fenntarthatósággal kapcsolatos megközelítésünk középpontjában, és a Levi’s® számos kezdeményezést folytat ennek a jövőképnek a támogatására: befektet olyan anyagokba, mint a pamutkender és az organikus pamut, amelyek csökkentik a vízfogyasztást; az úttörő Water<Less® farmergyártás; a SecondHand viszonteladói platform elindítása, valamint bolti szabók bevonása a ruhák javítására és újrahasznosítására. A legfontosabb, hogy a Levi’s® nyílt forráskódúvá tette tudását és eszközeit, hogy a változások minél szélesebb körben megtörténhessenek. Napjainkban a Levi’s továbbra is olyan partnerekkel és vezetőkkel dolgozik együtt, mint a Fashion for Good és az Ellen MacArthur Alapítvány, hogy segítsen az iparágat egy körkörösebb modellre váltani, a Levi’s® K+F labor, a WellThread® pedig folyamatosan olyan radikális új módszereket keres a ruhák előállítására, amelyek csökkenthetik környezeti lábnyomát.

A Levi’s® fenntarthatósági törekvéseivel kapcsolatos további információkért látogass el a https://www.levi.com/US/en_US/features/sustainability oldalra.

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.