Magyar tervezők, megfizethető dizájn

Az 1975 fashion concept életrehívói, Györe Nikoletta és Bánáti-Kupi Szimonetta 2010-ben hozták létre divatmárkájukat, hogy szakértelemmel tervezett gyapjú, mosható selyem, műbőr és műszőrme darabokkal kényeztessék azokat a városi nőket, akik számára fontos a megfizethető dizájn. Történetük igazi Sikersztori. 

Kollekcióik szofisztikáltan egyszerűek, s nagy százalékban a fekete színnek hódolnak; letisztult szabásvonalú, monokróm modelljeik a japán esztétikum és a skandináv egyszerűség iránti elkötelezettség szerelemgyermekei. Nagy előnyük, hogy kiegészítők függvényében legtöbbjük bármely napszakban sikeres része lehet a városi nő ruhatárának; oversize jellegük a mozgás iránti elkötelezettség eredménye is: a tervezők látásmódjukra jellemző érzékenységgel alkotnak praktikus, csipetnyi érzékiséggel fűszerezett, a teendőkkel túlzsúfolt mindennapokban is élvezettel és kényelmesen hordható darabokat.

És most egy sikeres pályázattal – egy magyar indíttatású, nemzetközi webshopba nyertek részvételt, hogy ebben a sajnálatos, de elkerülhetetlen egész világunkat érintő/súlytó pandémia által okozott gazdasági és ipari hanyatló helyzetben is előre mutató lépeseket tegyenek.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (HFDA) mentorprogramja segítségével a több kiemelkedő magyar tervező nemzetközi piacra lépését célzó program keretében elkészülő webfelületen az 1975 fashion concept a 2020/2021 őszi-téli kollekciójával jelenik meg először.

A kollekció truly black, 100% fekete modelljeihez a tervezők kasmír szövettel és soft shell anyaggal dolgoztak. (OEKO-tex  standart 100 bevizsgált minősitésűek). A kevert gyapjú vagy gyapjúkasmir oversize modellek keleti letisztultságát esetenként finom fodrokkal vagy dupla, sötétszürke tűzésekkel lágyítják-gazdagítják. A soft shell fonákján polár, színén vízlepergető anyagát a kollekcióban nem csak kabátok, de ruhák alapanyagaként is újragondolják.

Jó hír!

Az ünnepek közeledtével, a márka hű követőinek és a divatérzékeny hölgyeknek az 1975 brand megálmodott egy limitált darabszámban készült, magas minőségű, selyemszatén, ünnepi kapszula kollekciót, hogy az otthonotokban is kényelmesen tündökölhessetek.

Ha ezekben a napokban is szívesebben vásárolnál offline, és szereted közelről, tapintással is érezni, stílusodhoz, magadhoz próbálni, amit később viselsz, akkor látogass el  a  Home of Fashion multibrand store-ba (1051 Budapest, Bécsi utca 1-3.). Ha pedig inkább online nézelődnél, klikkelj a Home of Fashion webshopjára és válogass kedvedre.

Mutatjuk a mi kedvenceinket kedvcsinálónak. 😉

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.

Még nincs hozzászólás

Hozzászólások lezárva