A vízközeli pihenés, az ízletes ételek és a személyzet kedvessége miatt szeretünk egy-egy szállodát

Lassan vége a nyárnak – sajnos – úgyhogy a kellemes élményekre visszatekintve meg is fejthetjük, miért is érezzük jól magunkat valahol. Ha meg van a titok, jövőre biztos kézzel választhatunk pihentető, feltöltős, vagy éppen kalandos úticélt.

A vízparti vagy medence melletti pihenés, a finom ételek, a személyzet kedvessége, a wellness és a kényelmes ágy határozzák meg leginkább a visszatérő vendégek számára a szállodai nyaralás élményét. Az idén 50 éves Danubius Hotels több mint 1600 hazai törzsvendégét kérdezte meg arról, mit mérlegelnek a szállás kiválasztásakor.

A törzsvendégek többsége (61%) számára a szálloda kiválasztásánál a legfontosabb szempont az elhelyezkedés, hogy sétatávolságban legyenek az őket érdeklő látványosságok és programok. A válaszadók kültéren legszívesebben strandolással (82%), városnézéssel (61%), kirándulással (55%) és tóparti pihenéssel (53%) töltik az időt, míg a hotelben a medence (80%), a wellness (80%), valamint a masszázs (36%) és a szauna (34%) a legvonzóbb programok a kikapcsolódáshoz.    

A gyakori takarítás (81%) és a medencék állandó fertőtlenítése (74%) alapelvárás a visszatérő vendégek részére. Tízből kilenc megkérdezett számára a hotelválasztásnál bizalomkeltő, ha egy ismert, nagy tapasztalattal rendelkező szállodalánchoz tartozik a kiválasztott szállás. 

A megkérdezettek több mint fele (51%) idén ugyanannyi időt nyaral, mint az elmúlt években. A válaszadók többsége elsősorban az ár (61%), a szolgáltatások (50%), a törzsvendég-kedvezmények (41%), az étterem minősége (39%) és az elhelyezkedés (37%) miatt választaná nyaralásához újra ugyanazt a szállodát. 

A visszatérő vendégek számára egy hotelben a vízpart vagy medence melletti pihenés (81%), a különleges, finom ételek (70%) a szállodai a wellness és a masszázs (49%), valamint a kényelmes ágy (48%) jelentik azokat az élményeket, amik leginkább meghatározzák a nyaralásukat. Minden második megkérdezettnek a felhőtlen kikapcsolódáshoz kiemelten fontos a szállodai alkalmazottak vendégszeretete is.    

„Szállodáinkkal 50 éve ott vagyunk, ahol az élet zajlik. Ez időszak alatt több mint 30 millió vendégéjszakát töltöttek nálunk. Több tízezer ügyfelünk vált visszatérő vendéggé, akiknek kiemelten fontos a hoteleink ideális elhelyezkedése. Megtartásukhoz folyamatosan figyeljük az elvárásaikat, hogy ahhoz igazíthassuk szolgáltatásainkat. Bízunk benne, hogy a következő évtizedekben is folyamatos növelni tudjuk törzsvendégeink számát” – mondta Liptai Judit, a Danubius Hotels központi sales és marketing igazgatója.

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.