Jane Fonda ismét újat mutat

Az Oscar-díjas színész, aktivista és fitnesz ikon, Jane Fonda 40 évvel első edzésvideója megjelenése után továbbra is arra törekszik, hogy megmozgassa az embereket. Jane Fonda most a H&M új mozgásmárkájának arca.

A márka könnyebben elérhetővé teszi a sportot azáltal, hogy mozgásnak nevezi. Ezzel is azt ünnepli, hogy mindenki mozog valamilyen módon. A H&M Move célja, hogy stílusos és funkcionális „mozgásviselettel” ruházza fel a világot, amely minden mozogni vágyónak segít abban, hogy kényelmesen és magabiztosan érezze magát.

A H&M Move egy globális edzéskampánnyal indul, amelyet a fitneszikon Jane Fonda és az elismert koreográfus, JaQuel Knight vezet. A kampány során Jane ismét felveszi az edzésoktató szerepét és mozgásra invitálja a világot. JaQuel csatlakozik hozzá a generációkon átívelő edzés vezetésében, amely a mozgás minden formáját és a mozogni vágyókat ünnepli, legyen szó kezdő vagy profi sportolókról.

“Az életem jelentős részét azzal töltöttem, hogy másokat is mozgásra bírjak, ezért természetes volt számomra, hogy részt vegyek a H&M Move kampányában, ahol az egész világot invitáljuk mozgásra. Emellett nagyon tetszett az ötlet, hogy a „sportruházatból” „mozgásruházat” lett. Számomra ez sosem a sportról vagy arról szólt, hogy atletikus legyek, hanem arról, hogy megadjam a testemnek azt a mozgásformát, amivel egészséges tud maradni és a gondomat tudja viselni.” – mondta Jane Fonda

Jane társa JaQuel Knight olyan ikonikus táncokért felelős, mint Beyoncé „Single Ladies”-je, illetve számos NFL Super Bowl félidei show-ját is ő koreografálta.

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.